کارشناس دیجیتال مارکتینگ
در شرکتهای حرفهای مانند هلدینگ دانشبنیان گرینوب، «تیم بازاریابی» از تیم فروش جداست. به عبارتی تیم بازاریابی به بررسی و جمعآوری اطلاعات بازار از طرق مختلف میپردازه و بر اساس تحلیلهای بدست آمده اقدام به طراحی سیاستهای تبلیغاتی، طراحی محصول، نحوه توزیع و … میکنه. و در ادامه تیم فروش بر اساس این سیاستهای تعیین شده که به تایید مدیران ارشد شرکت هم رسیده، اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان، مذاکره فروش، ارائه پیشنهاد قیمت و در نهایت انعقاد قرارداد میکنه. ما محیط کاری ایده آلی داریم، آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامههای انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.
اگه فکر میکنی فرد حرفهای برای شغل کارشناس مارکتینگ هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـهای کار کنی، کافیه رزومـه خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیهشو به مـا بسپری.
مزایا و شرایط کاری:
ما در گرین وب همیشه سعی کردیم فرهنگ سازمانی سالم و اثربخشی رو به وجود بیاریم و بهترین شرایط کاری رو برای همکارانمون مهیا کنیم.
گرین وب شرکتی دانشمحوره و فعالیتهای ما ۹۰ درصد بر پایه تحقیق و توسعه در حوزههای تخصصی هستن؛ بنابراین شما با پیوستن به تیم گرین وب، فرصتهای زیادی رو برای رشد به دست میارین.
شما به عنوان «کارشناس دیجیتال مارکتینگ» در گرین وب، شرایط و مزایای زیر رو خواهید داشت:
- پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی
- پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی
- امکان عقد قرارداد بلندمدت
- ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری در شرایط ویژه
- بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری
- وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
- حمایت مادی و معنوی از طرحها و ایدههای خلاقانه همکاران
- امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
- برنامههای ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بستهها و هدایای مناسبتی و …
- فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور
- امکان استفاده از امریه سربازی شرکتهای دانشبنیان (در صورتی که متقاضی دارای شرایط احراز امریه سربازی باشد)
شرح شغل:
- برگزاری و پیگیری مستمر کمپینهای تبلیغاتی سازمان
• ارزیابی سایت و وبلاگهای فروش با شاخصهای آنالیتیکس
• لینکسازیهای مربوط به سرویسهای سازمان
• بهبود مستمر سیاستهای بازاریابی
• همکاری با تیم سئو جهت بهبود برنامههای بازاریابی
• پیگیری ایرادات سایت و تکمیل اسپرینت بخش تولید
• تهیه و تدوین تیزرهای تبلیغاتی مؤثر جهت نشر در رسانهها
شرایط احراز و شایستگی ها:
- تسلط به مفاهیم CPC ، CPI و CPR و همچنین ابزارهای Tracking
- تسلط به استراتژی های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی
- تسلط به ابزارهای تحلیلی وب و Google Search Consol، Google Tag Manager
- شناخت به استراتژی های و ابزارهای SEO
- توانایی طراحی، برنامه ریزی و اجرای انواع کمپین های آنلاین (SEO/SEM، ایمیل، سوشال مدیا و..)
- توانایی طراحی سفر مشتری و قیف مارکتینگ برای پرسوناهای مختلف و بهینه سازی مداوم آن
- توانایی ارزیابی عملکرد کمپین های دیجیتال مارکتینگ نسبت به اهداف تعیین شده و ارائه گزارش های تحلیلی
- توانایی انجام کار تیمی با تیم های طراحی برای ایجاد صفحات فرود (landing pages) و بهینه سازی تجربه کاربری
تصاویر محیط کاری

مشخصات فرصت شغلی
- ایرانسرور
- مشهد