ما در گرین وب (مشهد)، به دنبال یک همکار با تجربه به عنوان «مدیر محصول» هستیم. اگر شما خودتون رو در این زمینه فردی خلاق و با انگیزه میدونین، به کار تیمی علاقه دارین و در رهبری توانمند هستین، احتمالا  این جای شماست که توی تیممون خالیه. در صورتی که تمایل دارین با یک تیم حرفه‌ای و همدل همراه بشین، دعوتتون میکنیم که شرح دقیق‌تر این سمت شغلی رو در ادامه بخونین.

مزایا و شرایط کاری:
ما در گرین وب همیشه سعی کردیم فرهنگ سازمانی سالم و اثربخشی رو به وجود بیاریم و بهترین شرایط کاری رو برای همکارانمون مهیا کنیم.
گرین وب شرکتی دانش‌محوره و فعالیت‌های ما ۹۰ درصد بر پایه تحقیق و توسعه در حوزه‌های تخصصی هستن؛ بنابراین شما با پیوستن به تیم گرین وب، فرصت‌های زیادی رو برای رشد به دست میارین.

شما به عنوان «مدیر محصول» در گرین وب، شرایط و مزایای زیر رو خواهید داشت:

امکانات آموزشی و ارتقای سطح دانش و مهارت در طول مدت همکاری
وجود مسیر شغلی و امکان رشد و ارتقای شغلی
پرداخت پاداش بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد
امکان استفاده از امریه سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان (امکان تبدیل و کسر خدمت از پروژه سربازی در صورت احراز شرایط وجود دارد)
امکان ایجاد تعامل با متخصصین حرفه‌ای
ساعت کاری منعطف

شرایط احراز و شایستگی ها:
برای به دست آوردن این سمت شغلی، لازمه که ویژگی‌های زیر رو داشته باشید:

تسلط بر اصول توسعه و مفاهیم مهندسی نرم‌افزار
تسلط در زمینه جمع آوری اطلاعات و تحلیل نیازمندی‌های محصول
تسلط بر روش‌های بررسی بازار و فرصت‌های محصول
آشنایی با متدولوژی‌های مدیریت پروژه از جمله متدولوژی چابک (Agile)
آشنایی با فناوری‌­های روز توسعه نرم‌افزار از جمله اسکرام
آشنایی با حوزه مارکتینگ
توانایی بالا در رهبری تیم
توانایی بالا در برقراری ارتباط موثر
توانایی حل تعارض
توانایی بالا تحقیق، تجزیه و تحلیل
توانایی مدیریت زمان و حل مشکلات در شرایط بحرانی
داشتن سابقه کار در مدیریت محصول به مدت حداقل ۴ سال
داشتن روحیه همکاری و کار تیمی

شرح وظایف:
طراحی و تایید نهایی استراتژی، چشم‌انداز محصول و ایجاد Road map و فرصت‌های رشد محصول‌
تحقیق و آنالیز بازار، کاربران و مسیر محصول
نظارت و تایید اولویت ویژگی‌های خدمات و محصولات جهت توسعه و بهبود
کنترل بر فرایند توسعه و بهبود محصول
تسهیل و شتابدهی به مذاکرات و فرایندهای تصمیم‌گیری در رابطه با توسعه محصولات و خدمات
آشنا کردن تیم با نیازهای مشتری، ویژگی‌ها، اهداف طراحی
ایجاد ارتباطات و نقطه تماس با سایر تیم‌ها برای برنامه‌ریزی محصول، ارتباط با مشتریان، عیب‌یابی و…
ایجاد ارتباطات قوی با شرکا و سایر ذی‌نفع‌ها
بهبود و اصلاح طرح‌های کسب‌وکاری برای محصول فعلی و امکانات جدید
مقایسه و آنالیز رقبا از منظر(مقایسه قیمت و امکانات)
پیگیری انجام تسک‌ها از تمامی مالکان محصول
پیشنهاد و کنترل بودجه، مشخص کردن هزینه‌های توسعه محصولات و خدمات و قیمت‌گذاری
حل چالش‌های به وجود آمده حین اجرای فرایند توسعه و بهبود محصولات و خدمات
شناسایی موانع و مشکلات بازدارنده پیش روی تیم توسعه محصول

در صورتی که تمایل دارین تا عضوی از خانواده ما باشین و ما رو در رسیدن به اهداف بزرگ گرین وب همراهی کنین، خوشحال میشیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری