کارشناس پشتیبانی

همکاران ما در «تیم پشتیبانی» به طور مستمر و پیگیرانه درصدد برطرف نمودن مشکلات کاربران خدمات به صورت تلفنی و آنلاین هستند. درحال حاضر ما برای پیگیری درخواست‌های مشتریان VIPمون به فردی پیگیر، باانگیزه، صبور، پرانرژی و مسئولیت‌پذیر برای ایفای نقش مؤثر در این تیم نیاز داریم.

اگه فکر میکنی فرد مناسبی برای این شغل هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. .

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل کارشناس پشتیبانی:

•  پیگیری درخواست‌های مشتریان از طریق تلفن، تیکت و تلگرام به صورت ۲۴ ساعته
•  رفع مشکلات سرویس‌های مشتریان VIP
•  بررسی و نظارت مستمر سرورهای VIP
• ارائه پیشنهادات کاربردی به مدیر تیم به منظور ارتقاء بهره‌وری نتایج
•  ارائه گزارش دقیق از فعالیت‌ها به مدیر پشتیبانی
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز کارشناس پشتیبانی:

•  آشنایی با مفاهیم هاستینگ، سرور  و پایگاه داده
•  آشنایی با مفاهیم ثبت دامنه و پنل‌های ثبت دامنه
•  آشنایی با کارکرد سیستم عامل ویندوز و لینوکس
•  آشنایی با مفاهیم شبکه، امنیت و فایروال
•  مهارت ارتباطی و روابط عمومی بالا
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری