کارشناس کال سنتر

از مهم‌ترین ذینفعان هر شرکتی، مشتریانش هستند و مشاغلی که با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط باشند از اهمیت بالایی برخوردارند. ما در تیم «ایران سرور» هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب به دنبال فردی باانگیزه، صبور، شاد، پرانرژی و دارای روابط عمومی بالا هستیم تا بتونیم مشتریان راضی‌تری داشته باشیم.

در شغل کارشناس کال سنتر در گرین وب محیطی آرام با حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و یک مسیر شغلی جذاب در انتظار شماست.

لطفا شرایط زیر رو مطالعه کن و اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل کارشناس کال سنتر:

•  پاسخگویی به تماس‌های ورودی و برطرف کردن کامل نیازهای مشتریان
•  شناسایی نیازها و درخواست‌های مشتریان و ایجاد تیکت در صورت نیاز
•  اطلاع‌رسانی مواردی مانند اختلالات و بروزرسانی‌ها به مشتریان از طریق تلفن
•  پیگیری و انتقال علل نارضایتی مشتریان ناراضی
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز کارشناس کال سنتر:

•  توانمندی در شنیدن مؤثر و ذهن متمرکز
•  مهارت ارتباطی و  فن بیان و روابط عمومی بالا
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری