کارشناس پیگیری سفارش‌ها

ما در تیم «ایران سرور» هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب به دنبال فردی پیگیر، باانگیزه، صبور، شاد، پرانرژی و دارای روابط عمومی بالا هستیم تا مشتریانمون حداکثر رضایت رو از ما داشته باشن. نوع پاسخگویی و ارتباط با مشتریان در تیم ما از طریق تلفن، تیکت و چـت است و ارتباط حضوری نداریم.

لطفا شرایط زیر رو مطالعه کن و اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. ما برای شما شرایط کاری ایده‌آلی رو فراهم می‌کنیم.  آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و یک  مسیر شغلی جذاب.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل کارشناس پیگیری سفارش‌ها:

•  تحویل و پیگیری منظم سفارش‌ها
•  پاسخگویی منظم به تیکت‌های مشتریان سازمان
•  پیگیری علت لغو سفارش از سوی مشتریان سازمان
•  همکاری در تدوین استراتژی بهبود تحویل سفارش‌ها
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز کارشناس پیگیری سفارش‌ها:

•  توانمندی در مدیریت ارتباط با مشتریان
•  توانمندی در مهارت شنود مؤثر
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان
•  توانایی مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  آشنایی با اصول و فنون بیان موثر
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری