کارشناس پشتیبانی

همکاران ما در «تیم پشتیبانی» به طور مستمر درصدد برطرف نمودن مشکلات کاربران محترم مجموعه ایران سرور از هولدینگ دانش بنیان گرین وب هستند. 

لذا اگر فکر میکنی فرد مناسبی برای ایفای نقش در این شغل هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. با داشتن شغل کارشناس پشتیبانی در مجموعه گرین وب، محیطی آرام با حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذابی رو تجربه می‌کنی.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل کارشناس پشتیبانی:

•  پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان از طریق تلفن و تیکت و رفع ایرادات 
•  نظارت بر سرورها و همکاری در تحقیق و توسعه در مورد مسائل مربوط به سرویس‌ها

• ارائه پیشنهادات کاربردی به سرشیفت تیم به منظور ارتقاء بهره‌وری تیم
•  ارائه گزارش دقیق از فعالیت‌ها به سرشیفت پشتیبانی
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز کارشناس پشتیبانی:

•  آشنایی با مفاهیم هاستینگ، سرور  و پایگاه داده
•  آشنایی با مفاهیم ثبت دامنه و پنل‌های ثبت دامنه
•  آشنایی با کارکرد سیستم عامل ویندوز و لینوکس
•  آشنایی با مفاهیم شبکه، امنیت و فایروال
•  مهارت ارتباطی و روابط عمومی بالا
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان به اعضای تیم
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری