در شرکت‌های حرفه‌ای مانند هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب، «تیم بازاریابی» از تیم فروش جداست. به عبارتی تیم بازاریابی به بررسی و جمع‌آوری اطلاعات بازار از طرق مختلف می‌پردازه و بر اساس تحلیل‌های بدست آمده اقدام به طراحی سیاست‌های تبلیغاتی، طراحی محصول، نحوه توزیع و … می‌کنه. و در ادامه تیم فروش بر اساس این سیاست‌های تعیین شده که به تایید مدیران ارشد شرکت هم رسیده، اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان، مذاکره فروش، ارائه پیشنهاد قیمت و در نهایت انعقاد قرارداد می‌کنه.

ما محیط کاری ایده آلی داریم، آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.

اگه فکر میکنی فرد حرفه‌ای برای شغل کارشناس مارکتینگ هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ:

•  برگزاری و پیگیری مستمر کمپین‌های تبلیغاتی سازمان
•  ارزیابی سایت و وبلاگ‌های فروش با شاخص‌های آنالیتیکس
•  لینک‌سازی‌های مربوط به سرویس‌های سازمان
•  بهبود مستمر سیاست‌های بازاریابی
•  همکاری با تیم سئو جهت بهبود برنامه‌های بازاریابی
•  پیگیری ایرادات سایت و تکمیل اسپرینت بخش تولید
•  تهیه و تدوین تیزرهای تبلیغاتی مؤثر جهت نشر در رسانه‌ها


شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ:

•  مسلط به گوگل آنالیتیکس و گوگل دیتا استودیو
•  مسلط به ابزارهای سئو نظیر href و semrush
•  توانایی استفاده از گوگل سرچ کنسول
•  توانایی ارزیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات بازار
•  توانایی مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و دارای روحیه جستجوگری

تصاویر محیط کاری