کارشناس ارتباط با مشتری

از مهم‌ترین ذینفعان هر شرکتی، مشتریانش هستند و مشاغلی که با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط باشند از اهمیت بالایی برخوردارند. ما در تیم «ایران سرور» از هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب به دنبال فردی باانگیزه، صبور، شاد، پرانرژی و دارای روابط عمومی بالا هستیم تا مشتریانمون نهایت رضایت رو از ما داشته باشن. 

لطفا شرایط زیر رو مطالعه کن و اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل کارشناس ارتباط با مشتری:

•  پاسخگویی و ارائه مشاوره به مشتریان
•  ارتباط با مشتریانی که در سایت ثبت‌نام نموده‌اند
•  حفظ ارتباط مستمر با مشتریان فعلی به صورت دوره‌ای
•  پیگیری و تحلیل و بررسی علل نارضایتی مشتریان ناراضی
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز کارشناس ارتباط با مشتری:

•  توانمندی در مدیریت ارتباط با مشتریان
•  توانمندی در مهارت شنیدن مؤثر
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان
•  توانایی مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  آشنایی با اصول و فنون بیان موثر
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری