مدیر پشتیبانی

همکاران ما در «تیم پشتیبانی» به طور مستمر درصدد برطرف نمودن مشکلات کاربران محترم مجموعه ایران سرور از هولدینگ دانش بنیان گرین وب هستند. لذا برای گسترش تیم پشتیبانی ما به دنبال مدیری پیگیر، باانگیزه، صبور، پرانرژی، دارای روابط عمومی و توان مدیریتی بالا هستیم. با داشتن شغل مدیر پشتیبانی در گرین وب محیطی آرام با حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و یک مسیر شغلی جذاب رو تجربه می‌کنی. 

اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 :مزایا و شرایط کاری

ما در گرین وب همیشه سعی کردیم فرهنگ سازمانی سالم و اثربخشی رو به وجود بیاریم و بهترین شرایط کاری رو برای همکارانمون مهیا کنیم.
گرین وب شرکتی دانش‌محوره و فعالیت‌های ما ۹۰ درصد بر پایه تحقیق و توسعه در حوزه‌های تخصصی هستن؛ بنابراین شما با پیوستن به تیم گرین وب، فرصت‌های زیادی رو برای رشد به دست میارین.

شما به عنوان «مدیر پشتیبانی» در گرین وب، شرایط و مزایای زیر رو خواهید داشت:

پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی
پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی
امکان عقد قرارداد بلندمدت
ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری در شرایط ویژه
بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری
وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه همکاران
امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
برنامه‌های ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی و …
فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور
امکان استفاده از امریه سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان (در صورتی که متقاضی دارای شرایط احراز امریه سربازی باشد)

شرح شغل مدیر پشتیبانی:

•  مدیریت و رهبری مستمر تیم پشتیبانی
•  
نظارت بر پاسخگویی به شکایات مشتریان
•  طراحی و تدوین سیاست‌های تیم پشتیبانی
•  نظارت بر موارد امنیتی و مشکلات پیش آمده و رفع آن‌ها
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• نظارت بر ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز مدیر پشتیبانی:

•  دانش مفاهیم مرتبط با پشتیبانی
•  مهارت تجزیه و تحلیل و حل مسئله
•  مهارت ارتباطی و روابط عمومی بالا
•  توانایی مدیریت زمان و مدیریت بحران
•  توانایی ارزیابی نیازها و دغدغه‌های مشتریان
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم
•  توانمندی مدیریت و رهبری تیم و انگیزه‌بخشی
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری