مدیر دیجیتال مارکتینگ

در شرکت‌های حرفه‌ای مانند هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب، «تیم بازاریابی» از تیم فروش جداست. به عبارتی تیم بازاریابی به بررسی و جمع‌آوری اطلاعات بازار از طرق مختلف می‌پردازه و بر اساس تحلیل‌های بدست آمده اقدام به طراحی سیاست‌های تبلیغاتی، طراحی محصول، نحوه توزیع و … می‌کنه. و در ادامه تیم فروش بر اساس این سیاست‌های تعیین شده که به تایید مدیران ارشد شرکت هم رسیده، اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان، مذاکره فروش، ارائه پیشنهاد قیمت و در نهایت انعقاد قرارداد می‌کنه. ما به دنبال مدیری پیگیر، مسئولیت‌پذیر، باانگیزه و خلاق برای این تیم هستیم تا با هوشمندی بالا بتونه این تیم رو مدیریت کنه.

اگه فکر میکنی فرد حرفه‌ای برای این شغل هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. ما شما رو به یک محیط کاری ایده آل دعوت می‌کنیم، آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل مدیر دیجیتال  مارکتینگ:

•  طراحی و تدوین سیاست‌های مارکتینگ سازمان
•  طراحی و تدوین استرتژی سوشال مارکتینگ سازمان
•  طراحی، توسعه و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی سازمان
•  رصد و تجزیه و تحلیل رقبای سازمان
•  حضور در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای مرتبط با هاستینگ
•  نظارت بر امور مربوط به بهینه‌سازی وبسایت سازمان
•  ایجاد و بهینه‌سازی چک‌لیست‌ها و فرایندهای مربوط به SEO


شرایط احراز مدیر دیجیتال مارکتینگ:

•  مسلط به تمام سطوح مارکتینگ
•  مسلط به مفاهیم تجارت الکترونیک
•  
مسلط به گوگل آنالیتیکس و گوگل دیتا استودیو
•  مسلط به ابزارهای سئو نظیر href و semrush
•  آشنایی با مفاهیم مدیریت، استراتژی و تبلیغات
•  توانایی ارزیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات بازار و رقبا
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیران ارشد
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و دارای روحیه هدایت تیم

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری