مدیر دیجیتال مارکتینگ

در شرکت‌های حرفه‌ای مانند هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب، «تیم بازاریابی» از تیم فروش جداست. به عبارتی تیم بازاریابی به بررسی و جمع‌آوری اطلاعات بازار از طرق مختلف می‌پردازه و بر اساس تحلیل‌های بدست آمده اقدام به طراحی سیاست‌های تبلیغاتی، طراحی محصول، نحوه توزیع و … می‌کنه. و در ادامه تیم فروش بر اساس این سیاست‌های تعیین شده که به تایید مدیران ارشد شرکت هم رسیده، اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان، مذاکره فروش، ارائه پیشنهاد قیمت و در نهایت انعقاد قرارداد می‌کنه. ما به دنبال مدیری پیگیر، مسئولیت‌پذیر، باانگیزه و خلاق برای این تیم هستیم تا با هوشمندی بالا بتونه این تیم رو مدیریت کنه.

اگه فکر میکنی فرد حرفه‌ای برای این شغل هستی و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. ما شما رو به یک محیط کاری ایده آل دعوت می‌کنیم، آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.

 

مزایا و شرایط کاری:

ما در گرین وب همیشه سعی کردیم فرهنگ سازمانی سالم و اثربخشی رو به وجود بیاریم و بهترین شرایط کاری رو برای همکارانمون مهیا کنیم.
گرین وب شرکتی دانش‌محوره و فعالیت‌های ما ۹۰ درصد بر پایه تحقیق و توسعه در حوزه‌های تخصصی هستن؛ بنابراین شما با پیوستن به تیم گرین وب، فرصت‌های زیادی رو برای رشد به دست میارین.

شما به عنوان «مدیر دیجیتال مارکتینگ» در گرین وب، شرایط و مزایای زیر رو خواهید داشت:

پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی
پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی
امکان عقد قرارداد بلندمدت
ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری در شرایط ویژه
بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری
وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه همکاران
امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
برنامه‌های ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی و …
فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور
امکان استفاده از امریه سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان (در صورتی که متقاضی دارای شرایط احراز امریه سربازی باشد)

 

شرح شغل مدیر دیجیتال  مارکتینگ:

•  طراحی و تدوین سیاست‌های مارکتینگ سازمان
•  طراحی و تدوین استرتژی سوشال مارکتینگ سازمان
•  طراحی، توسعه و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی سازمان
•  رصد و تجزیه و تحلیل رقبای سازمان
•  حضور در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای مرتبط با هاستینگ
•  نظارت بر امور مربوط به بهینه‌سازی وبسایت سازمان
•  ایجاد و بهینه‌سازی چک‌لیست‌ها و فرایندهای مربوط به SEO


شرایط احراز مدیر دیجیتال مارکتینگ:

•  مسلط به تمام سطوح مارکتینگ
•  مسلط به مفاهیم تجارت الکترونیک
•  
مسلط به گوگل آنالیتیکس و گوگل دیتا استودیو
•  مسلط به ابزارهای سئو نظیر href و semrush
•  آشنایی با مفاهیم مدیریت، استراتژی و تبلیغات
•  توانایی ارزیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات بازار و رقبا
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیران ارشد
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و دارای روحیه هدایت تیم

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری