سرپرست کال سنتر

از مهم‌ترین ذینفعان هر شرکتی، مشتریانش هستند و مشاغلی که با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط باشند از اهمیت بالایی برخوردارند. ما در تیم «ایران سرور» هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب به دنبال سرپرستی باانگیزه، صبور، شاد، پرانرژی و دارای روابط عمومی بالا هستیم تا تیم رو در راستای اهداف سازمان متحول کنه.

اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. ما برای همکاران‌مون ارزش بسیار زیادی قائل هستیم و به همین خاطر برای رضایت‌شون از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل سرپرست کال سنتر:

•  نظارت بر نحوه پاسخگویی به تماس‌های ورودی و برطرف کردن کامل نیازهای مشتریان
•  شناسایی نیازها و درخواست‌های مشتریان و تجزیه و تحلیل و ارزیابی آنان
•  مدیریت، رهبری، آموزش و توسعه نیروهای فعلی و جدید جهت بهبود بهره‌وری
•  نظارت بر پیگیری و انتقال علل نارضایتی مشتریان ناراضی و ارائه راهکار
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• نظارت بر ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز سرپرست کال سنتر:

•  سابقه کاری در حوزه کال سنتر و پشتیبانی
•  توانمندی در شنیدن مؤثر و ذهن متمرکز
•  مهارت ارتباطی و  فن بیان و روابط عمومی بالا
•  توانایی مدیریت، مربی‌گری و انگیزه‌بخشی به اعضای تیم
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  مسئولیت پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری