سرپرست کال سنتر

از مهم‌ترین ذینفعان هر شرکتی، مشتریانش هستند و مشاغلی که با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط باشند از اهمیت بالایی برخوردارند. ما در تیم «ایران سرور» هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب به دنبال سرپرستی باانگیزه، صبور، شاد، پرانرژی و دارای روابط عمومی بالا هستیم تا تیم رو در راستای اهداف سازمان متحول کنه.

اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. ما برای همکاران‌مون ارزش بسیار زیادی قائل هستیم و به همین خاطر برای رضایت‌شون از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. آرامش ذهنی، حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست.

مزایا و شرایط کاری:

ما در گرین وب همیشه سعی کردیم فرهنگ سازمانی سالم و اثربخشی رو به وجود بیاریم و بهترین شرایط کاری رو برای همکارانمون مهیا کنیم.
گرین وب شرکتی دانش‌محوره و فعالیت‌های ما ۹۰ درصد بر پایه تحقیق و توسعه در حوزه‌های تخصصی هستن؛ بنابراین شما با پیوستن به تیم گرین وب، فرصت‌های زیادی رو برای رشد به دست میارین.

شما به عنوان «سرپرست کال سنتر» در گرین وب، شرایط و مزایای زیر رو خواهید داشت:

پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی
پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی
امکان عقد قرارداد بلندمدت
ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری در شرایط ویژه
بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری
وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه همکاران
امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
برنامه‌های ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی و …
فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور

شرح شغل سرپرست کال سنتر:

•  نظارت بر نحوه پاسخگویی به تماس‌های ورودی و برطرف کردن کامل نیازهای مشتریان
•  شناسایی نیازها و درخواست‌های مشتریان و تجزیه و تحلیل و ارزیابی آنان
•  مدیریت، رهبری، آموزش و توسعه نیروهای فعلی و جدید جهت بهبود بهره‌وری
•  نظارت بر پیگیری و انتقال علل نارضایتی مشتریان ناراضی و ارائه راهکار
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیران
• نظارت بر ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز سرپرست کال سنتر:

•  سابقه کاری در حوزه کال سنتر و پشتیبانی
•  توانمندی در شنیدن مؤثر و ذهن متمرکز
•  مهارت ارتباطی و  فن بیان و روابط عمومی بالا
•  توانایی مدیریت، مربی‌گری و انگیزه‌بخشی به اعضای تیم
•  توانایی  مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم به مدیر تیم
•  مسئولیت پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری