سرشیفت پشتیبانی

همکاران ما در «تیم پشتیبانی» به طور مستمر درصدد برطرف نمودن مشکلات کاربران محترم ایران سرور از هولدینگ دانش بنیان گرین وب هستند. لذا ما به دنبال فردی پیگیر، باانگیزه، صبور، پرانرژی و مسئولیت‌پذیر برای ایفای نقش در جایگاه سرشیفت این تیم هستیم.

اگه فکر میکنی برای این شغل حرف زیادی برای گفتن داری و مشتاقی تا در یک تیم حرفـه‌ای کار کنی، کافیه رزومـه‌ خودت رو از طریق همین صفحه ارسال کنی و بقیه‌شو به مـا بسپری. با داشتن شغل سرشیفت پشتیبانی در مجموعه گرین وب محیطی آرام با حقوق انگیزاننده، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذابی رو تجربه می‌کنی. 

راستی نگران کرونا هم نباش، چون انواع تجهیزات بهداشتی در اختیارت قرار میگیره تا هیچ استرسی مانع رشد و پیشرفتت نشه.

 

شرح شغل سرشیفت پشتیبانی:

•  مدیریت شیفت تعیین شده و کنترل تیکت‌ها
•  بررسی
 شکایات مشتریان و پاسخگویی به آن‌ها
•  تکمیل فرم تحویل شیفت و تحویل به سرشیفت بعدی
•  آموزش همکاران تیم پشتیبانی و تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها
•  تهیه و تنظیم آمار و گزارش‌های دوره‌ای منظم به مدیر تیم
• ثبت و بایگانی سوابق ارتباط با مشتریان


شرایط احراز سرشیفت پشتیبانی:

•  دانش مفاهیم مرتبط با پشتیبانی
•  مهارت ارتباطی و روابط عمومی بالا
•  توانایی مدیریت زمان و مدیریت بحران
•  توانایی ارزیابی و انتقال نیازهای مشتریان
•  توانایی مستندسازی و ارائه گزارش‌های منظم
•  مسئولیت‌پذیری، پیگیری و انعطاف‌پذیری بالا

در صورتی که تمایل دارین عضوی از خانواده ما باشین خوشحال می‌شیم رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید و بقیه‌شو به تیم سرمایه انسانی ما بسپارین.

تصاویر محیط کاری